Happy Wednesday



























{Världens bästa hampa choklad}

En lite lättare Kristin sitter här och skriver. Idag har jag gått från tre jobb till två. Jag har känt mig otroligt ofokuserad de senaste månaderna, jag har flängt överallt utan att ha varit någonstans. Känt mig otillräcklig, ofokuserad och varje dag gått från jobbet och känt att jag inte har gett allt. Att varje kväll känna att jag har tusen saker att göra men att tiden inte finns, eller orken som är borta eftersom jag jobbar hundrafemtio procent. Oja, jag jobbar alltså hundrafemtio procent, en arbetsvecka på ca 60 timmar (+ pappersarbete och marknadsföringsarbete hemma). När man som jag hela tiden jobbar med kroppen och dessutom ger all sin energi och fokus på kunden så blir man helt ding. Men, förstå mig inte fel, jag älskar mitt jobb och skulle aldrig byta bort det. Jag vill bara inte känna att jag står och stampar på samma ställe, fast jag sliter häcken av mig, jag vill framåt!

Firar just nu men lite choklad och hoppas samtidigt att min onda axel ska försvinna. Jag gjorde nämligen världens vurpa igår. Småstressad till bussen skulle jag springa över ett övergångsställe som precis hade slagit om till rött. Självklart snubblade jag på trottoarkanten och gled istället på mage över vägen, snyggt. Axeln tog smällen och jag satt hela bussresan till jobbet livrädd att jag hade brutit något, eftersom armen var avdomnad och fingrarna var kalla. Idag känns det bättre men kan absolut inte använda min högra arm som vanligt. Jag gillar inte att ta mediciner och hoppas inte att jag kommer att behöva knapra smärtstillade. Skit.

Men livet känns trots allt härligt. Jag är faktiskt ganska lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar