Fem Favoriter

{Guldglittrande naglar}

Fullrulle här i Norpan - jag har kommit på plats i lägenheten och i salongen (!). Veckorna innan jul bestod utav både flytt in i lägenheten och in i salongen. Jo, och för er som inte vet, jag har alltså startat eget och hyrt in på en salong. Mycket spännande, roligt men också otroligt svårt. Just nu kämpar jag med att få in kunder, vilket inte är lätt. Vilket har resulterat i många oroliga nätter.. Men det är bara att kämpa på! Men mitt i allt får jag i alla fall lite lyx, fördelarna med att jobba på en salong ser ni på bilden ovan. Otroligt lyxigt att få naglarna gjorda när jag vill, i gelé dessutom. Nu är det slut på skivade naglar och flagande nagellack!  

 {Chiagröt - underbart gott och otroligt bra för din kropp}


{Nya knallrosa träningsskor - Träningspepp på hög nivå}
{Atlantic-Pacific.blogspot.com - Hello inspiration}

{Dara Dubinet på Youtube}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar